Αρχική Σελίδα Δραστηριότητες Eκδρομή στην Σητεία 27 & 28 Ιουνίου 09

Eκδρομή στην Σητεία 27 & 28 Ιουνίου 09

Ο Σύλλογος μας σε συνεργασία με το τουριστικό γραφείο “Bikakis holidays” διοργάνωσε 2ήμερη εκδρομή με λεωφορείο στην Σητεία στις 27 & 28 Ιουνίου 2009 .To πρόγραμμα της εκδρομής μας είχε ως εξής :
1η ημέρα Σάββατο (27/6): Αναχώρηση 08:00 από Νεροκούρου για Σητεία με ενδιάμεσες στάσεις στο Ρέθυμνο και στον Αϊ Γιώργη  Σεληνάρι . Φτάσαμε  στην Σητεία 13:00 και ακολούθως επισκεφτήκαμε την ιστορική Μονή Τοπλού και το μαγευτικό φοινικόδασος (Βάι) όπου και γευματίσαμε. Αργότερα πείραμε τον δρόμο της επιστροφής για τον Άγιο Νικόλαο με προορισμό το ξενοδοχείο μας (APOLLON HOTEL) όπου και φθάσαμε περίπου στις 20:00 . Ακολούθησε η τακτοποίηση μας στα δωμάτια του ξενοδοχείου και το βραδάκι ξεναγηθήκαμε στην γραφική πόλη του Αγίου Νικολάου.

2η ημέρα Κυριακή (28/6) : Μετά το πρωινό αναχωρούμε (09:00) για Ελούντα για να επιβιβαστούμε αργότερα στο καραβάκι (10:00) για γνωρίσουμε την Σπιναλόγκα όπου και μείναμε καταενθουσιασμένοι τόσο κατά την διαδρομή όσο και για τα ιστορικά στοιχεία του νησιού . Μετά την επιστροφή μας στην Ελούντα όπου κάναμε τα ψώνια μας  και το μπάνιο μας στην όμορφη παραλία , καθίσουμε για φαγητό. Μετά πήραμε τον δρόμο της επιστροφής με ενδιάμεσες στάσεις για ξεκούραση και καφέ : τον Αρόλιθο   παραδοσιακό κρητικό χωριό στο Ηράκλειο και το τουριστικό θέρετρο της Γεωργιούπολης. Φθάσαμε πίσω στα Νεροκούρου περίπου στις 20:00 . Πιστεύουμε ότι όλοι έμειναν ευχαριστημένοι για το  2ήμερο που περάσαμε μαζί και ελπίζουμε να ξανασμίξουμε .

Ο Εκπολιτιστικός και Επιμορφωτικός Σύλλογος Νεροκούρου ευχαριστεί όλους τους συμμετέχοντες (82 άτομα) για την άψογη ομολογουμένως συνεργασία και κατανόηση που έδειξαν κατά την διάρκεια της εκδρομής και τους υπόσχετε ότι σύντομα θα υπάρξουν και νέες ευχάριστες εκπλήξεις .
Ο Σύλλογος ως γνωστό όλα αυτά τα χρόνια κατάφερε να αναπτύξει μια πλούσια πολιτιστική δράση . Με εκδηλώσεις , εκδρομές , βραβεύσεις  , εκθέσεις , αγώνες και άλλες κοινωνικές παρεμβάσεις βοηθά την τοπική κοινωνία. Σημαντικές εξάλλου είναι και οι πρωτοβουλίες του για την προστασία του περιβάλλοντος . Σίγουρα το έργο του αλλά και η προσφορά του στον τόπο είναι μεγάλη και αναγνωρίσιμη από όλους. Μέσα από το διαδίκτυο κατάφερε όχι μόνο να ενημερώνει τους κατοίκους για τα τεκταινόμενα στην περιοχή του αλλά άνοιξε νέους δρόμους επικοινωνίας και προβολής . Σήμερα έχουμε προτάσεις συνεργασίας από όλη την Ελλάδα στα πλαίσια ανταλλαγών πολιτιστικής κληρονομιάς.

Στιγμιότυπα από την εκδρομή μας :

• Από την ιστορική Μονή Τοπλού

•  Από το πανέμορφο φοινικόδασος του Βάϊ:

•   Από την παραθαλάσσια πόλη της Σητείας:

•  Από τον βραδινό περίπατο στην γραφική πόλη του Αγίου Νικολάου

•  Από την επίσκεψη μας στην νήσο Σπιναλόγκα:

•  Από την παραμονή μας στην Ελούντα και στο παραδοσιακό κρητικό χωριό Αρόλιθος: