Αρχική Σελίδα Δραστηριότητες

Τα Νέα του Συλλόγου

Λαχειοφόρο αγορά

Νεροκούρου 18 Μαρτίου 2010

Ο Σύλλογος προχώρησε σε λαχειοφόρα αγορά με σκοπό την οικονομική ενίσχυση συμπολίτη μας. Ένα σημαντικό χρηματικό ποσόν κατατέθηκε σε τραπεζικό λογαριασμό. Μετά το πέρας της διάθεσης των λαχνών έγινε η κλήρωση και ο τυχερός αριθμός που βγήκε από την κλήρωση ήταν το Νο 111 που ανήκε στον κ. Κονταράκη Στρατή o οποίος κέρδισε ένα φορητό υπολογιστή μάρκας COMPAS (Mini 110c- 1190EV). Ευχαριστούμε όλους όσους βοήθησαν για την επίτευξη του σκοπού που δεν ήταν άλλος από την στήριξη ενός συνανθρώπου μας

Συνεστίαση για τα 25 χρόνια

Νεροκούρου 28 Νοε 2009

Το Δ.Σ του Συλλόγου μας διοργάνωσε συνεστίαση σε γνωστή ταβέρνα της περιοχής μας  επ’ ευκαιρία της συμπλήρωσης είκοσι πέντε χρόνων από την ίδρυση του Συλλόγου. Ήταν μια βραδιά με πολύ κέφι, διασκέδαση και πλούσια εδέσματα. Στιγμιότυπα από την εκδήλωση:

Επίσκεψη Οικουμενικού Πατριάρχου 6 Οκτ. 09

Σήμερα Τρίτη 6 Οκτ.09 λίγο πριν το μεσημέρι μας επισκέφθηκε  ο Οικουμενικός Πατριάρχης κ.Βαρθολομαίος όπου και ευλόγησε το νέο κτήριο του Κέντρου Ημερήσιας Φροντίδας Απασχόλισης Ατόμων με Αναπηρία (ΚΗΘΑΑΜΕΑ) που ευρίσκεται στα Κατσιφαριανά (δίπλα στο συσκευαστήριο Μανταρινοπαραγωγών) , επίσης τοποθέτησε τον θεμέλιο λίθο στον υπό ανέγερση ιερό ναό του Αγίου Βαρθολομαίου που ευρίσκεται στο ίδιο χώρο. Η υποδοχή από τους κατοίκους ήταν ανάλογη της προσωπικότητας του Πατριάρχου, από νωρίς εκατοντάδες μαθητές , εκπρόσωποι της εκκλησίας , της αυτοδιοίκησης και πλήθος κόσμου συγκεντρώθηκαν για να τον υποδεχθούν . Η πρόεδρος του ΚΗΘΑΑΜΕΑ κ. Νίκη Βελεγράκη στην προσφώνησης της ευχαρίστησε τον Οικουμενικό Πατριάρχη για την επίσκεψη η οποία επιβραβεύει και ενισχύει τον αγώνα των ανθρώπων του Κέντρου αλλά και όσων συστρατεύονται για να έχουν τα παιδιά με αναπηρία ίσες ευκαιρίες στην ζωή.  Ο δήμαρχος κ. Μανώλης Κεμεσίδης στο καλωσόρισμα του αναφέρθηκε στην προσωπικότητα του Πατριάρχου, τον ευχαρίστησε για την εδώ παρουσία και του υπενθύμισε ότι θα πρέπει να νιώθει άνετα σαν να ευρίσκεται στο σπίτι του αφού είναι επίτιμος δημότης του Δήμου Ελ. Βενιζέλου .

Ο κ. Βαρθολομαίος στην ομιλία του τόνισε ότι η εκκλησία είναι πάντα κοντά στις προσπάθειες που γίνονται για να περιορισθεί ο ανθρώπινος πόνος κυρίως όταν πρόκειται για παιδιά. Ανέφερε ότι η πρωτοβουλία του Κέντρου να δημιουργήσει ειδικό σχολείο με την συμπαράσταση της Μονής Χρυσοπηγής αξίζει όχι μόνο συγχαρητήρια αλλά αποτελεί φωτεινό παράδειγμα ευαισθητοποίησης . Έκλεισε την ομιλία του με μια μαντινάδα που την αφιέρωσε στα παιδιά << Όσα είναι τα άστρα του ουρανού και τα σπυριά της άμμου , τόσες καλές χρυσές ευχές να έχετε παιδιά μου >> Αμέσως μετά ευλόγησε τα παιδιά που φιλοξενούνται στο Κέντρο και ακολούθως επισκέφθηκε την Ιερά Μονή Χρυσοπηγής όπου πλήθος κόσμου του επεφύλαξε θερμή υπόδοχή.

Στιγμιότυπα από την επίσκεψη :

Eκδρομή στην Σητεία 27 & 28 Ιουνίου 09

Ο Σύλλογος μας σε συνεργασία με το τουριστικό γραφείο “Bikakis holidays” διοργάνωσε 2ήμερη εκδρομή με λεωφορείο στην Σητεία στις 27 & 28 Ιουνίου 2009 .To πρόγραμμα της εκδρομής μας είχε ως εξής :
1η ημέρα Σάββατο (27/6): Αναχώρηση 08:00 από Νεροκούρου για Σητεία με ενδιάμεσες στάσεις στο Ρέθυμνο και στον Αϊ Γιώργη  Σεληνάρι . Φτάσαμε  στην Σητεία 13:00 και ακολούθως επισκεφτήκαμε την ιστορική Μονή Τοπλού και το μαγευτικό φοινικόδασος (Βάι) όπου και γευματίσαμε. Αργότερα πείραμε τον δρόμο της επιστροφής για τον Άγιο Νικόλαο με προορισμό το ξενοδοχείο μας (APOLLON HOTEL) όπου και φθάσαμε περίπου στις 20:00 . Ακολούθησε η τακτοποίηση μας στα δωμάτια του ξενοδοχείου και το βραδάκι ξεναγηθήκαμε στην γραφική πόλη του Αγίου Νικολάου.

2η ημέρα Κυριακή (28/6) : Μετά το πρωινό αναχωρούμε (09:00) για Ελούντα για να επιβιβαστούμε αργότερα στο καραβάκι (10:00) για γνωρίσουμε την Σπιναλόγκα όπου και μείναμε καταενθουσιασμένοι τόσο κατά την διαδρομή όσο και για τα ιστορικά στοιχεία του νησιού . Μετά την επιστροφή μας στην Ελούντα όπου κάναμε τα ψώνια μας  και το μπάνιο μας στην όμορφη παραλία , καθίσουμε για φαγητό. Μετά πήραμε τον δρόμο της επιστροφής με ενδιάμεσες στάσεις για ξεκούραση και καφέ : τον Αρόλιθο   παραδοσιακό κρητικό χωριό στο Ηράκλειο και το τουριστικό θέρετρο της Γεωργιούπολης. Φθάσαμε πίσω στα Νεροκούρου περίπου στις 20:00 . Πιστεύουμε ότι όλοι έμειναν ευχαριστημένοι για το  2ήμερο που περάσαμε μαζί και ελπίζουμε να ξανασμίξουμε .

Ο Εκπολιτιστικός και Επιμορφωτικός Σύλλογος Νεροκούρου ευχαριστεί όλους τους συμμετέχοντες (82 άτομα) για την άψογη ομολογουμένως συνεργασία και κατανόηση που έδειξαν κατά την διάρκεια της εκδρομής και τους υπόσχετε ότι σύντομα θα υπάρξουν και νέες ευχάριστες εκπλήξεις .
Ο Σύλλογος ως γνωστό όλα αυτά τα χρόνια κατάφερε να αναπτύξει μια πλούσια πολιτιστική δράση . Με εκδηλώσεις , εκδρομές , βραβεύσεις  , εκθέσεις , αγώνες και άλλες κοινωνικές παρεμβάσεις βοηθά την τοπική κοινωνία. Σημαντικές εξάλλου είναι και οι πρωτοβουλίες του για την προστασία του περιβάλλοντος . Σίγουρα το έργο του αλλά και η προσφορά του στον τόπο είναι μεγάλη και αναγνωρίσιμη από όλους. Μέσα από το διαδίκτυο κατάφερε όχι μόνο να ενημερώνει τους κατοίκους για τα τεκταινόμενα στην περιοχή του αλλά άνοιξε νέους δρόμους επικοινωνίας και προβολής . Σήμερα έχουμε προτάσεις συνεργασίας από όλη την Ελλάδα στα πλαίσια ανταλλαγών πολιτιστικής κληρονομιάς.

Στιγμιότυπα από την εκδρομή μας :

• Από την ιστορική Μονή Τοπλού

•  Από το πανέμορφο φοινικόδασος του Βάϊ:

•   Από την παραθαλάσσια πόλη της Σητείας:

•  Από τον βραδινό περίπατο στην γραφική πόλη του Αγίου Νικολάου

•  Από την επίσκεψη μας στην νήσο Σπιναλόγκα:

•  Από την παραμονή μας στην Ελούντα και στο παραδοσιακό κρητικό χωριό Αρόλιθος:

Καλοκαιρινά μπάνια 2009

Καλοκαιρινά μπάνια στην παραλία των Αγ. Αποστόλων

«Ο Σύλλογος μας και φέτος προγραμματίζει μεταφορά των κατοίκων της περιοχής με λεωφορείο στην παραλία των Αγ. Αποστόλων για καλοκαιρινά μπάνια. Τα δρομολόγια θα γίνονται  τρεις φορές την εβδομάδα Δευτέρα – Τετάρτη - Παρασκευή και ξεκινούν από τις 22 Ιουνίου έως στις 21 Αυγούστου 2009 . Το λεωφορείο θα ξεκινά από τον Καλυκά (09: 45πμ) θα διασχίζει την οδό Νεροκούρου θα φθάνει στο γήπεδο Νεροκούρου  και διαμέσου των οδών  Αγ. Αποστόλων - Γογονή  στη παραλία των Αγ. Αποστόλων και θα επιστρέφει στις 13:00 μμ. Η επιβάρυνση είναι 20 ευρώ τον μήνα για τους ενήλικες , για τα παιδιά Γυμνασίου - Λυκείου 10 ευρώ και δωρεάν για τα παιδιά κάτω των 12 ετών. Περισσότερες πληροφορίες αλλά και εγγραφές γίνονται καθημερινά στα τηλέφωνα 28210-91782 & 6973914119 από 09:00πμ έως 13:00μμ .
Σημείωση : Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.»